duminică, 1 ianuarie 2012

Let's see what's next..


Tot ce imi doresc acum e sa nu fie adevarata zicala ca asa cum iti petreci prima zi din an,asta vei face tot anul.

Pentru ca azi mintea mi-a fost departe,oboseala si-a facut aparitia si nu prea am simtit ca e1 ianuarie,ca e prefata unui alt volum al vietii mele,ca e momentul in care trebuie sa inchid anul 2011 in cufarul amintirilor,lasand deoparte doar persoanele si lucrurile care nu s-au “prafuit” de timp.

Culmea e ca tot azi am primit o gramada de “semnale” ca nu se merita sa ma mai gandesc la trecut,ca trebuie sa traiesc in prezent si,cum am mai zis,fara planuri.

Nu mai tine de  mine daca o sa am pe cine vreau alaturi,nu mai am niciun cuvant de spus in ceea ce urmeaza sa fie,nu vreau sa mai fac pe ghidul pentru a le arata calea catre mine..nu vreau sa mai fac nimic din ce am facut pana azi.

Doar astept..astept sa ma intrebi ce mai fac,atunci cand stii sigur ca nu fac bine,astept sa ma mai intrebi inca o data ce mai fac,daca raspunsul meu a fost unul pozitiv..si astept sa intrii in viata mea fara sa cauti cu privirea fereastra pe unde sa iesi daca usa va fi blocata.Metaforic vorbind!
Asta nu inseamna ca am asteptari mai multe de la altii,decat de la mine..a nu face asta e pe lista de prioritati pentru 2012..doar ca mi se pare amuzant sa vad,sa observ si sa analizez oamenii din jurul meu.

 In fine,as mai zice multe,dar probabil iar o sa imi vina cheful ala de nimic si o sa vreau sa mai scriu..deci,las totul pentru atunci..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu