marți, 17 ianuarie 2012

Almost here


Nu stiu de ce am evitat sa mai scriu,probabil pentru ca mi-am promis sa imi ocup timpul cu altceva.Si, slava Domnului, am cu ce.

Dar, totusi, am simtit nevoia astazi de a scrie.Poate pentru ca in dimineata asta, mi-am dorit mai mult ca oricand, sa nu ma trezesc..Pentru ca visul parea atat de real, erai atat de aproape .

Cand a sunat pentru prima data alarma,am oprit-o din reflex..am adormit ,si acelasi vis..tot eu,tot tu..tot degeaba.
Am vrut, pentru un moment, sa iti zic sa iesi din mintea mea,din gandurile mele, din visele mele..Dar , mi-a fost teama sa nu te pierd din nou..dar cum sa pierzi ceva ce nu ai avut nicicand?

NU!NU!NU!...Nu iar tu..nu iar aceasi eu..vreau sa cred, sa sper, ca incet-incet,dispari..din tot ce insemn “eu”..si incep prin a ma multumi cu putin din nimic..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu