duminică, 16 ianuarie 2011

Importanta fara sens

Uneori se intampla anumite lucuri marunte care,de fapt,reprezinta mari adevaruri.Fara sa ne dam seama,toti suntem supusi unor teste.Ce doare cel mai tare e faptul ca persoanele la care nu te astepti nicicand si pentru care esti dispus sa bagi mana in foc,pica testul.Din pacate,zilele astea multe persoane din viata mea,au facut acelasi lucru..au picat.
Cum e perioada sesiunii,vreau sa merg pe ideea ca e doar o restanta si vor recupera.Dar acum am o stare de indiferenta si de detasare cum nu am mai avut de mult.Si ma simt perfect..iar atunci cand nu ma voi mai simti asa,voi avea grija sa stiu doar eu asta.
Nu regret nimic din ce am facut…ma simt in stare sa trec peste absolut orice si capabila sa ma concentrez pe lucrurile cu adevarat importante din viata mea.
Sa fie asta doar ceva aparent?Sa fie ceva perfect de imperfect?....E doar un nou inceput..o noua”eu”…o “eu”mai puternica,o “eu”mai indiferenta cu cine nu merita si mult mai intelegatoare si mult mai apropiata cu cei care au fost aici de absolut fiecare data…fara nicio o exceptie.
Celor pentru care insemn ceva,dar care au o restanta,le doresc multa bafta….pentru ca daca vor cu adevarat,eu voi fi aceasi de pana acum…asta tine doar de ei..

4 comentarii:

  1. perfect scris. te ador micutzo >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Fi tu diferenta care vrei sa o vezi in altii, si fi mai indulgenta ;p. Omu greseste la fiecare pas... ;p O parere :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Cosmin,multumesc de parere...de cele mai multe ori,merg pe ideea asta..doar ca acum parca nu mai e la fel..nu stiu de ce:P..>:D<:*

    RăspundețiȘtergere