duminică, 9 ianuarie 2011

Bring me to life!

Eu ador iarna...de multe ori,am zis ca cea mai mare dorinta a mea ar fi sa fie iarna jumatate din an.Doar ca in dimineata asta,m-am trezit cu soarele batand in fereastra si dintr-o data,razele lui mi-au schitat un zambet demult uitat.Aveam nevoie de impulsul asta ca sa realizez ca ceea ce ma asteapta nu e usor,dar am sa reusesc!Si intr-un mod absolut ciudat,starea asta prea geniala o am datorita acestui timp superb.Vine primavara...frigul de altadata mi-a inghetat sentimentele.Se zice ca primavara readuce totul la viata..insa acum va face o exceptie.Dar si daca nu va fi asa,am sa le las sa se topeasca si sa dispara.
Soarele aduce inceputul ala de care am atata nevoie,iar atunci cand ploaia ii va lua locul,am sa ma bucur.De ce?Pentru ca picaturile de ploaie spala tot...apoi totul revine la normal..acel normal de care imi e dor!
Deci,nu stiu cum...dar azi realizez ca timpul e de partea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu