joi, 3 decembrie 2015

Bring me back..

Scriu ca sa ma eliberez de toate gandurile ce parca imi curg prin vene, imi ies prin pori si nu vor nicicum sa dispara. 
Inca iti simt respiratia pe gat, buzele pe frunte si dansul mainii pe spatele meu.. inca e acolo parfumul fin de tutun amestecat cu aroma cuvintelor nerostite..inca ma bantuie privirea pierduta si confuza, de parca e acel inceput care nu trebuia sa aiba loc niciodata.. inceput, iti amintesti de el? 
Trebuia sa fie un inceput, nu sfarsitul in care suntem protagonisti amandoi acum. Nu sfarsitul increderii, nu sfarsitul noptilor nedormite, nu sfarsitul diminetilor cu cafea si zambete. Mi-e dor de tine la fel cum imi e de mine in vremea in care nimic nu conta.  
Erai acolo, indiferent de orice.. joaca nu trebuia sa devina chin, adevarul nu trebuia sa se transforme in minciuna si aparentele nu trebuiau sa devina etichete.

Eram certitudine pana sa devin indoiala.

Eram un om bun pana sa devin omul de care acum fugi si pe care il eviti. Distrug tot ce ating exact in acel mod crud in care altii au distrus tot ce era bun in  mine.


Adu-ma inapoi…adu-mi rasul colorat pierdut printre cearsafuri, transforma ata subtire pe care calc acum intr-un pod rezistent, opreste-mi mainile din tremuratul care ma cuprinde atunci cand apari, sterge-mi lacrimile si fa-ma sa zambesc din nou..si impreuna cu vechea “eu” pe care o readuci la viata, vino sit u..vino inapoi, ia-ma in brate si fa totul sa prinda din nou culoare…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu