luni, 10 ianuarie 2011

Schimb de incredere

E de necrezut cum persoanele la care te astepti cel mai putin,gasesc mereu cuvintele potrivite pentru a te face sa zambesti si sa te simti in stare sa mergi mai departe.
Eu am norocul sa dau peste astfel de oameni...tot ce pot face e sa le spun un sincer "multumesc".Si acum vreau sa scriu despre cineva care e un fel de"exceptie"de la regula.Spre deosebire de altii,el e omul cu care poti vorbi despre oricine si care simte multe...dar ascunde la fel de multe pentru a nu avea de suferit.El mi-a vorbit intr-o seara despre bonsai.Un "mini-pomulet"daca ii pot spune asa..un arbore care e crescut in ghiveci.E o planta extraordinar de frumoasa,dar cum orice lucru frumos e greu de intretinut si planta in cauza are nevoie de ingrijire speciala.Iar acest prieten al meu cu care am facut"schimbul de incredere"mi-a zis in urmatorul fel: "daca reusesc sa il tin in viata ..dar sa am numai eu grija de el..ma pot numi un om tare".Suna a provocare,nu?
Sincer,daca nu as avea atatea pe cap in momentul asta,as accepta provocarea.In fine,mie mi-a dat de gandit ce mi-a zis el.Poate parea absurd,dar daca gandesti in profunzime,nu e.Cine vorbeste de lucruri vazute in profunzime?Cica eu..proasta gluma.
Inchei seara asta printr-un zambet larg ca pot spune ca am de ce...si multumindu-le din nou "lor"...

Un comentariu: