luni, 1 decembrie 2014

Fara titlu

Mi-am pierdut inspiratia printre ganduri acum mult timp. Gandurile au ramas aici, inspiratia se chinuie sa revina.
Nu stiu de ce scriu, stiu pur si simplu ca trebuie sa o fac. Timpul care a trecut a cicatrizat ranile. Credeam ca asta e solutia, dar m-am inselat. Mi-e dor de mine..
Oamenii s-au schimbat, de fapt, eu i-am schimbat. M-au vazut rece si indiferenta si s-au indepartat. M-au lasat singura crezand ca asta imi doresc.O alta greseala.
Eu am continuat sa resping orice om care imi putea scoate la iveala partea sensibila si frumoasa.
Mi-am ingropat sentimentele in fum de tigara si in muzica galagioasa care, atunci, pareau sa fie singurele medicamente. Loveam fara sa tin cont de nimic si a doua zi o luam de la capat. Si era bine, timpul trecea si eu ma vindecam. Sau, cel putin, asa trebuia.
Acum, am obosit. Am obosit de masti si imi vreau sentimentele inapoi. Ma simt goala pe dinauntru si e frig..
Oricat de mult as zambi, nu simt nimic.. vreau sa simt.. orice..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu