luni, 2 ianuarie 2012

Endings Without Stories


Povesti cu printese salvate de printi care vin pe cai albi si le promit lumea intreaga fiecare dintre noi stie..insa viata nu e o poveste ,cu atat mai putin exista printese si printi.
Ma gandeam sa scriu in seara asta o poveste despre o zi de ianuarie(3 mai exact),un drum de parcurs,planuri de viitor(ahh,ce detest sintagma asta),o gara,un tren,un “el”,o “ea”,un vis indeplinit..Legatura intre aceste cuvinte o  face cine vrea sau cine stieJ
Dar nu am sa fac asta.Incep prin a spune cat de tare ma amuzi,cum incepi sa decazi in ochii mei cu tot ceea ce faci,cu toata asa-zisa indiferenta pe care o emani fata de mine.
Si ce?Cu ce crezi ca ma afecteaza pe mine ca te-ai schimbat si ca iti e bine fara mine?Da,recunosc..stii ca sunt sincera.M-a afectat..pana ieri!
Tot pana ieri credeam ca numai eu sunt in situatia de a sta si ma gandi la cineva drag fara a putea face nimic sa il aduc la mine..dar clar nu e asa!
Am observat ca luna ianuarie a venit numai cu dezvaluiri de genu’:”ne-a fost bine impreuna,dar pana aici..” sau “am pe altcineva”..
Si acum incep sa vorbesc despre “povestea”cuiva apropiat  mie,care a intrat in noul an cu lacrimi in ochi din cauza unui”el”.Cum mama naibii de pot trece unii asa de usor de la o relatie la alta?Cum sa zici acum ca iubesti si maine deja sa fii in bratele altcuiva?Deja ma apuca o stare de nervi si de scarba.
Aviz celor care au aceasta “calitate” de a arunca cu vorbele fara sa isi puna in functie neuronii:exista sentimente,exista iubire..nu le mai murdariti cu noroiul caracterului vostru.
Si daca as sta sa ma gandesc ,as mai gasi inca zeci de exemple..Dar cum mi-a zis cea mai draga prietena a mea,pe acesti “ei” nu are rost sa ii numim oameni..citez:”de unde atata omenie?”J

Inchei aici pentru a nu spune mai multe..Have a good night and sweet dreams..without stories!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu