sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Happy end?!

Stii senzatia aia care iti face mainile sa transpire si aerul din incapere sa nu mai fie suficient?Stii cum e sa asculti,dar sa nu intelegi nimic din ce se vorbeste in jurul tau?
Stii cum e sa incerci cu orice pret sa nu te gandesti la ceva anume,iar intreaga ta fiinta sa se incapataneze sa faca exact contrariul?Stii cum e sa treci de la o stare la alta in functie de directia in care iti zboara gandurile?
Stii ce inseamna cand treci prin asa ceva?

As vrea sa mi sa dea alt diagnostic,nu cel la care ma gandesc eu acum..Sa ma trezesc intr-o dimineata si sa nu mai mai gandesc instantaneu la tine,sa treaca o zi in care sa nu imi doresc sa te am aproape..atat..

Am invatat ca cea mai buna terapie e sa imi ocup mintea cu altceva..asta si fac..dar tot apar momentele alea in care pic,momente in care ,chiar daca am in jurul meu 100 de persoane,ma simt singura.
E ca si cum as face parte dintr-un film prost..si acum imi amintesc niste cuvinte.."filmul asta,nu e visul ala.."..
Mda..probabil "filmul asta"nu va avea happy end..cum nici "visul "nu a avut..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu