miercuri, 11 ianuarie 2012

Behind


S-a deschis iar cutia amintirilor…da,te poti considera parte din viata mea.

E ultima data cand scriu despre “tine”..nu sunt trista,nici macar dezamagita.Oricum,nu ce simt eu conteaza.
As fi vrut sa insirui multe lucruri pe care ti le doresc,dar nu am sa fac asta.

Iti zic doar atat:sper sa ai parte de ceea ce meriti.Doar atat!

E o perioada grea.
Sesiune,examene,proiecte..mi-e dor de “altadata”, mi-e dor sa ma stresez pentru lucruri marunte..Probabil toti avem astfel de momente si stiu ca cel mai bine e sa te gandesti ca o sa apara si soarele.Ciudat e ca nu vreau soare,vreau zapada..mda”zapada”..ce paradox..!
E ultima zi in care imi permit luxul de a sta in pat si de a ma gandi la altceva in afara de facultate..
De maine ,se apasa butonul de “stop”..

2 comentarii:

  1. "cutiuta ta de amintiri",ti-e cea mai frumoasa comoara.Pastreaza lucrurile frumoase in ea,momentele de neuitat,clipele speciale.Nu-i ocupa spatiul cu resentimente,pareri de rau,pt ca pur si simplu nu are rost.Esti o fata puternica,esti o fata frumoasa,frumoasa fizic si sufleteste.Nu merita sa suferi...NU merita "el",nici macar "ei"..Ai oameni care te iubesc si te poarta in gandurile si inimile lor chiar daca sunt fraieri:">:D si nu stiu sa'ti arate...Probabil ti-as scrie mai multe...mii de ganduri imi trec acum prin minte,insa stiu ca nu as putea sa imi gasesc cuvintele potrivite...life goes on draga mea.Si cum ti-am mai zis eu candva,totul o sa fie bine...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc..da,ai dreptate..mai ales la partea cu oamenii fraieri care nu stiu sa imi arate ca tin la mine..si sa stii ca in "cutiuta"mea cu amintiri intra numai cine consider eu ca merita.."el"a meritat..:)>:D<

    RăspundețiȘtergere