marți, 3 ianuarie 2012

Efecte..reactii..

E aproape de necrezut ce efecte pot avea altii asupra ta..
Persoane pe care nu le-ai mai vazut de mult timp si care,totusi,au capacitatea de a te intoarce in trecut si de a te face sa treci prin aceleasi stari pe care ai crezut ca le-ai uitat si ca nu ai cum sa le mai simti.

Nu spun ca ar mai fi vorba de sentimente sau ca ar putea reinvia o veche iubire,pur si simplu,prezenta lui te face sa treci de la frig la cald, sa uiti ce urma sa zici si sa ramai cu fraza neterminata,sa uiti de tot fara sa poti face nimic.

De vina poate fi timpul in care nu ne-am mai vazut,in cazul nostru,mult timp sau dorul care ardea mocnit,undeva in adancul sufletului.Habar nu am!

Cert e ca faptul ca daca privirile noastre s-au intalnit dupa atata timp si zambetul lui inca are acel "efect" asupra mea,el va fi intotdeuna prezent si va avea un loc doar al lui in inima mea.

Nu regret nimic din trecutul "nostru",dar poate as schimba ceva..poate as modifica partea in care amandoi am pus orgoliile in fata sentimentelor..dar totul se intampla cu un motiv..

In seara asta am avut parte de o intamplare frumoasa,o reintoarcere in timp..am depanat amintiri si am zambit din reflex,nu din obligatie..

Iti multumesc tie pentru asta..!

Un comentariu: