sâmbătă, 31 decembrie 2011

Goodbye 2011..welcome 2012!


Azi imi fac inventarul lucrurilor bune si rele,dorintelor implinite si neimplinite,cuvintelor spuse si nespuse..si ajung la concluzia ca in 2012 trebuie sa schimb multe lucruri.

Imi promit mie ca o sa pastrez langa mine doar pe cei care imi demonstreaza prin fapte ca vor sa ramana aproape,o sa uit orice regret,o sa am mai multe asteptari de la mine decat de la ceilalti si nu o sa mai caut raspunsuri pe care stiu ca nu le voi gasi.
Voi incerca sa ma schimb,sa tin cont mai mult de ceea ce imi dicteaza mintea,nu inima..voi merge pe ratiune,nu pe sentimente.

Multumesc ,2011, pentru ce mi-ai oferit si ce nu…prin ce nu mi-ai putut darui am invatat multe..

Va doresc si voua un an cat mai bun,plin de fericire si de caldura celor din jur..apreciati ce aveti,pentru ca viitorul e incert..

P.S: O sa las in 2011 dorintele ce nu mi s-au indeplinit ..si implicit te las si pe “tine”..ramai cu bine!

3 comentarii:

  1. P.S: Cineva spunea ceva de genul :"Toate darurile inchise in destinul nostru sunt ingradite cu suferinta si numai la atatea daruri ajungem prin cata suferinta putem razbii cu bucurie. "

    RăspundețiȘtergere
  2. E cumpana dintre ani! Sa privim inapoi cu iertare, inainte cu speranta, in jos cu intelegere, si in sus cu recunostinta! Un An Nou plin de bucurii si impliniri! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere