marți, 20 decembrie 2011

Zi de decembrie

 M-am trezit zambind..m-am trezit cu o stare de bine.Din ce motiv?Habar nu am,pur si simplu.
Am simtit nevoia sa scriu pentru ca azi nu trebuie sa schitez un zambet,azi sunt iar “eu”.
Am cautat in cufarul cu amintiri pe “mine”,am gasit ce eram candva,am curatat de praf..and here I am.
Zilele trecute vorbeam cu un drag prieten despre ce inseamna “a scrie”..si eram amandoi de acord cu ideea ca pentru a scrie ai nevoie de o “scanteie”.Eu nu stiu unde am gasit scanteia respectiva,dar cert e ca exista.
Probabil frazele mele or sa para fara noima,dar sensul lor sta in cititul printre randuri.

Vin Sarbatorile de iarna,e perioada de care sunt dependenta si in care am nevoie de afectiune.Vreau sa cred ca am gasit-o,vreau sa cred ca am invatat zilele astea ceva important si anume daca cineva nu te iubeste cum vrei tu,nu inseamna ca nu te iubeste deloc.
La fel cum sunt dependenta de iarna,sunt si de persoanele dragi mie.Am pentru fiecare dintre ele cate o vorba buna,cate un gand curat..

Azi mi-am amintit multe lucruri pe care le uitasem sau pe care altadata nu aveam timp sa mi le amintesc,lucruri gen:orele pe care le petreceam facand video call cu anumite persoane si cat de importante erau detaliile pentru noi,alinturile care ne defineau,zilele in care ne amuza orice,mesajele in miezul noptii pline de sinceritate si putin regretate a doua zi..lucruri simple,pot spune,dar care sunt extrem de importante.Aaaa,daca citesti asta si te regasesti sper ca am reusit sa iti fur un zambetJ

Ziceam ca zapada sa fie uitare,dar mai bine nu..fiecare amintire e importanta pentru a nu uita cine suntem .
.Astfel,eu una imi dau seama ca au existat momente in care am fost egoista,geloasa,posesiva si vroiam totul “aici si acum”.
Acum stiu un lucru..daca e sa fie ceva,va fi ,indiferent de tot..Daca nu e,tu nu ai ce face…Sunt anumite “lucruri”pe care mi le doresc,dar din pacate,nu am ce sa fac sa le obtin..si zic “lucruri” tocmai ca nu sunt  chestii materiale,palpabile…
Dar cine stie?Poate cu primii fulgi de nea mi se indeplinesc anumite dorinte…
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu