duminică, 25 decembrie 2011

Craciun fericit!


Anul asta mi-am propus doar sa raspund la mesaje..De fapt,in ziua asta de Craciun mi-am propus multe,multe lucruri  pe care sa le fac de acum incolo.

Nu stiu daca e din cauza gripei primita cadou de la Mosu’ sau  nu,dar incep sa imi fac o lista de prioritati.
Incep prin a-mi promite ca o sa fac schimbari in viata mea,ca o sa apreciez mai mult ce deja am,fara sa tanjesc  dupa lucrurile pe care stiu sigur ca nu le voi avea.imi propun sa nu mai cred in cuvinte,ci doar in fapte.

Vreau sa iti propun si tie sa faci acelasi lucru,sa nu mai promiti lucruri fara sa fii sigur/a de ele,sa deschizi ochii si sa vezi cine te vrea langa el/ea,sa te bucuri mai mult de lucrurile simple si sa renunti sa iti complici viata.

Sper sa aveti parte de un Craciun cald langa cei dragi voua, sa va faceti si voi lista aia si sa va puneti cate o dorinta..se zice ca dorintele puse in ziua de Craciun se indeplinesc .

Eu deja mi-am pus o dorinta....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu