vineri, 1 iulie 2011

Ganduri de final

Am ajuns la final..ultimul examen,insa nu si ultimele emotii.Chiar daca am asteptat atat de mult sa scap de tot,sa stiu ca nu trebuie sa ma trezesc dimineata si sa imi planific ce trebuie sa repet,nu sunt incantata de ceea ce gandesc acum.Ma asteptam sa fiu altfel..mult mai fericita.Dar poate am sa imi schimb duminica starea.
In orice caz,una dintre cauze e si faptul ca s-au adunat destule pentru perioada asta..Prea multe intr-un timp relativ scurt..
Nu stiu sincer ce am..parca sunt pe alta lume..acum sunt vesela,acum ma intristez..offff..am obosit sa ma tot gandesc la ce va fi maine,poimaine..sau peste o luna..Cred ca am nevoie de o pauza..
O zi,doua doar eu cu mine..dar parca si asta pare greu de realizat...Sau am nevoie de o imbratisare sau de un simplu zambet care sa imi dea curaj...
Se pare ca am trecut de la un subiect la altul..de la o stare la alta..de la oboseala la realizarea faptului ca imi e dor..prea mult dor..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu