joi, 30 iunie 2011

Mai mult de jumatate...

Da...in mod oficial,mai am un singur examen.Cum a mers?Destul bine,tinand cont de faptul ca istoria nu a fost pe placul meu prea mult.Inca putin si I'll be free!!!
Nu stiu cat de pregatita am fost pentru saptamana asta,dar cu siguranta sunt pentru ziua de duminica cand am sa vad rezultatele.Daca voi plange sau nu,ramane de vazut..
Ieri a fost ziua in care am simtit ca m-am eliberat de o mare povara..in timp ce stropii de ploaie calda cadeau,eu eram afara..impreuna cu o prietena foarte draga si..ce credeti?am simtit amandoua nevoia sa dam foc acelor foi care ne-au"maltratat"un an intreg:istorie,istorie si iar istorie..Era o dorinta pe care am indeplinit-o..si asta cantand in ploaie...e prea bine cand te simti liber!So listen...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu