marți, 28 iunie 2011

1/3

   Iata-ma "scapata" de un examen din trei...as vrea sa zic ca totul a fost numai lapte si miere,dar,din pacate,trebuie sa marturisesc ca a fost unul din momentele in care a trebuit sa apelez la improvizatii.Ma simteam eu insami un personaj dintr-o comedie contemporana.Scuza sau nu,chiar a fost una dintre operele care nu mi-au placut sub nicio forma,dar acum asta e.
   Daca ieri m-am simtit personaj de comedie,maine probabil am sa rescriu istoria lumii,pentru ca alta varianta nu am:))Important e ca nu vreau sa ma mai stresez si sa incerc sa gandesc pozitiv.Oricum,trebuie sa ma conving pe mine ca sunt in stare sa trec de etapa asta.Ce ma asteapta va fi o rasplata pe masura:Sibiul de care sunt indragostita sau Bucurestiul de care sper sa ma indragostesc..

  Trecutul va ramane trecut,prezentul nu il mai pot schimba,iar viitorul e in mainile mele



  ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu