duminică, 26 iunie 2011

26 iunie 2011..

Acum ceva timp ma uitam in calendar si imi imaginam cum va fi ziua de azi.Cate emotii,cate sentimente si cate ganduri isi vor face loc in mintea mea..Dar,mai presus de tot,pe vremea aia stiam ca nu voi fi singura.Ca vor fi langa mine persoane care imi vor zice "va fi bine!!!"...dar iata ca timpul mi-a mai jucat o festa.Sunt eu,inconjurata de zeci de foi care ma enerveaza la maxim,mai sunt"ele" la firul celalalt al telefonului carora le spun acelasi cuvinte pe care eu mi-as dori sa le aud si mai e sentimentul care imi face mainile sa imi transpire in cel mai aiurea mod..
Nu stiu ce voi face maine la ora asta,dar stiu ca ziua de azi pare nesfarsita..stiu ca risc sa clachez fara sa tin cont de nimic.In mod ciudat,se pare ca lupta mea cu timpul a cam luat sfarsit.Din pacate,nu am avut cand sa mai scriu pe blog,dar promit ca toate gandurile acumulate de-a lungul acestei "superbe"perioade din viata mea,le voi transpune in cateva postari....
Maine..alte cuvinte....sper eu ca vor fi de bine...

2 comentarii:

  1. Daca gandesti pozitiv poate gandirea pozitiva se va transforma in lucruri pozitive.
    Trebuie sa iti impui sa gandesti pozitiv .

    RăspundețiȘtergere
  2. teoretic,totul e mai usor..dar multumesc de sfat:)

    RăspundețiȘtergere