vineri, 29 iulie 2011

Ce las in urma....

Da,am reusit!Am reusit sa imi ating visul..acel vis pentru care am luptat atat!
Mi se pare ciudat sa ma numesc "studenta",dar trebuie sa ma obisnuiesc.Din octombrie,am sa locuiesc in Sibiu,unul dintre locurile de care sunt vesnic indragostita.
In paralel cu fericirea pe care o simt pentru ca am reusit,e o mare dezamagire.Sunt dezamagita de oameni..de acei oameni de care aveam nevoie pentru a ma cunoaste eu pe mine.Oameni care cred doar in ideea ca popularitatea ii poate propulsa pe culmile cele mai inalte.Acele persoane care nu isi puteau gasi alt moment mai bun sa se schimbe,sa renunte la niste ani in care timpul petrecut impreuna parea cel mai important.
Cel mai trist e atunci cand tu,chiar daca esti dezamagit,tot mai vrei sa salvezi ceva din ghearele timpului si a schimbarii.Cand te hotarasti sa faci asta,renunti la orgoliu si te intalnesti cu persoana respectiva.Iar atunci,stupefiat,realizezi ca in fata ta sta un/o strain/a.
In cazul meu,o straina care considera ca machiajul face parte din prioritatile vietii si se ascunde in spatele ochelarilor..cineva care parca incearca sa se prezinte si iti vorbeste incontinuu de "prietenii"sai de parca ar fi cel mai important lucru din noua sa viata.
Da,stai in fata unei persoane care nici macar sa zambeasca normal nu mai poate.Si totul pentru ce?Pentru noua lume in care se invarte,o lume care o pune in centru,dar doar aparent pentru ca,de fapt,totul este o lupta pentru propriile interese.
Stiu ca regretele nu isi au rostul,dar practica e mai grea de cele mai multe ori.Eu am sa fiu bine,pentru ca stiu ca ce e scris sa fie va fi oricum.
Ce las in urma?Copilaria,multe amintiri si dezamagirea provocata de "ei"...
So,new beginnings..here I come!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu