vineri, 5 august 2011

10 things I hate about you...

Nu sunt genu'care sa petreaca mult timp uitandu-se la filme,dar azi din cauza faptului ca am fost cam in ton cu vremea de afara,am zis ca asta ar fi cel mai bun mod de a-mi iesi din starea trista care ma acaparase.
Si asa am dat de "10 things I hate about you"..Bineinteles,ca la sfarsitul filmului,ma gandeam cum ar suna o postare pe blog pe subiectul asta...Si uite ce-a iesit:
10 lucruri pe care le urasc la "tine":
-urasc cand jonglezi cu vorbele,pentru ca e mai mult decat suficient ca deja fac eu asta.
-urasc sa te privesc,pentru ca de fiecare data imi amintesc numai ce a fost frumos cu noi
-urasc felul in care zambesti
-urasc sa te stiu nefericit pentru ca au fost momente cand iti doream sa fii asa
-urasc sa iti pronunt numele
-urasc felul in care te uiti la mine
-urasc felul in care iti transpira mainile atunci cand incerci sa negi ceva
-urasc felul in care s-a terminat pentru ca stiu ca oricand poate reincepe
-te urasc pentru ca imi lipsesti
-urasc felul in care spun ca te urasc si realizez ca sunt in stare sa ma mint si pe mine din cauza ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu