luni, 17 decembrie 2012

Te urasc..te urasc pentru fiecare clipa in care ma gandesc la tine, te urasc pentru fiecare mesaj fara raspuns, te urasc pentru fiecare lacrima care curge din cauza ta, pentru golul pe care nu il pot umple, pentru tot ce nu am, pentru fiecare zambet pe care il schitez..pentru tot..!!!  Si cand ai sa citesti asta, ai sa stii ca e pentru tine..si ai sa mai stii ca mi-e dor si vreau din tot sufletul sa dispari din peisajul meu, ca nu mai vreau sa fii langa mine doar in mintea mea.. Fii fericit de doua ori, o data pentru tine, o data pentru mine..ai grija de tine pentru ca eu nu mai pot avea, lupta ca si cum eu as face-o si fii puternic. Eu nu mai pot face asta pentru tine!
......F.B

Un comentariu:

  1. E o ura aparenta... daca il urai cu adevarat ii doreai numai rau... O sa treci peste, o sa zambesti din nou si cu inima. Te asigur eu. Toate se intampla cu un motiv, precum si toate la timpul lor... Te iubesc, copil frumos si bun si iti doresc tot binele din lume. :x

    RăspundețiȘtergere