sâmbătă, 24 martie 2012

Spring is here!


Daca am invatat ceva zilele astea e ca niciodata nu stii la ce sa te astepti de la ceilalti.
Fie ca iti sunt prieteni,colegi sau simple cunostinte,tot te vor dezamagi la un moment dat.Diferenta o vor face chiar definitiile “prieteni “/”cunostinte”.De obicei,cei care tin la tine cu adevarat vor incerca sa schimbe lucrurile care te-au ranit,iar ceilalti..raman la stadiul in care nimic nu mai poate fi reparat.

Ideea e alta:de ce sa repari ceva, cand poti sa previi?Tocmai de asta, o schimbare e bine venita acum.
Mi s-a demonstrat ca cel mai bine e sa te detasezi si sa te gandesti ,in mare parte,doar la tine.Spun in “mare parte” pentru exista si exceptii.

Ce simt acum? Mi-e dor de anumite persoane, pe altele incerc sa mi le scot din suflet cat mai repede ca sa nu se adanceasca ranile si ma bucur de prezenta celor care      mi-au inseninat saptamana.
Stiu ca totul se intampla cu un motiv si ,de fiecare data,un rau se transforma in bine..asa ca primavara pentru mine reprezinta un nou inceput, de data asta, in adevaratul sens al cuvantului..

Welcome,my spring..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu