joi, 8 martie 2012

Hai sa "vrem"..


Vreau sa cred ca o sa treaca si asta cum au trecut si celelalte..vreau sa ma trezesc si sa realizez ca totul a fost doar un vis urat….dar probabil raman la stadiul de “a vrea”.Dar nu vreau sa zic nimic despre ce simt eu acum.

Azi mi s-a zis ca sunt puternica..inclusiv asta vreau sa cred,chiar daca stiu ca nu e asa.
Mi s-a mai spus ca sunt previzibila.Cat de previzibil poate fi cineva care te lasa sa crezi ce vrei?Daca ma comport ca oricine altcineva,nu inseamna ca sunt previzibila.Nici pe departe..dar repet..fiecare crede ce vrea.Am invatat ca orice ai face,tot te vor judeca si eticheta.
Mai bine sa se insele ei decat sa suferi tu..Da,renunta la tristete..bucura-te de cele mai mici si simple lucruri atunci cand nu ai parte de altceva.Zambeste amintindu-ti de zilele frumoase,nu  suferi gandindu-te la ce o sa fie..renunta la planuri,dar construieste vise..
Cauta si tu puterea pe care o vezi in mine, repeta-ti ca poti pana cand te ridici..
Eu vreau sa vrei si tu..
…pentru F…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu