miercuri, 29 decembrie 2010

Nervi de sfarsit de an..

  Nu stiu daca vi s-a intamplat vreodata sa va treziti nervosi.Sa va dati jos din pat si sa simtiti ca aerul e prea greu si ca o singura persoana intr-o camera e deja prea mult.
  Eu,una,am patit asta astazi.Trecand peste faptul ca am adormit la 3 dimineata,m-am trezit la ora 10:30 si m-am simtit atat de odihnita ca si cum as fi dormit zile intregi."Odihna"mi se tragea de la starea de nervi pe care o aveam.M-am uitat in oglinda si am vazut un chip care nu era in stare sa zambeasca.Realizam ca inclusiv expresia fetei mele ma enerva.Multi zic:"are probleme fata"...nu stiu daca asta conteaza pentru mine prea mult.Tot ce stiu e ca am o zi in care am "nervii nervosi"..Am deschis laptop-ul,crezand ca asta ma va ajuta,dar am constatat ca a fost cea mai proasta decizie.Am sfarsit prin a avea o dorinta necontrolabila de a lua ceva si de a-l sparge.Nu stiu daca ideea era sa lovesc computerul sau mai degraba persoana cu care incercam sa discut.
  Sper doar sa inchei ziua asta cu o portie zdravana de ras,pentru ca diseara am programata o iesire cu fetele..singurul medicament cand mintea imi explodeaza,cand gandurile sunt prea risipite..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu