marți, 28 decembrie 2010

Despre mine..despre ei..

Cred ca fiecare are momente cand doar prin scris se poate descarca..eu acum nu am..dar am stat si mi-am amintit de un astfel de moment..Intr-o dimineata,m-am trezit parca singura,pierduta in lumea asta absurda..asa o vedeam atunci.Am vrut sa ma dau jos din pat,dar tot ce am reusit a fost sa imi iau laptop-ul si sa scriu..Am scris,am scris...iar dintr-o data m-am oprit.Atunci am realizat ca intreaga pagina era despre o persoana..o singura persoana..un"EL"important in viata mea..eram dezamagita de multe lucruri,dar lipsa lui durea cel mai tare..A doua zi am continuat sa scriu..subiectul nu a mai fost acelasi.A fost despre cei care sunt langa mine atunci cand am nevoie..Ei sunt cei care ma ajuta sa imi schitez un zambet atunci cand lacrimile il sterg...
In fine..imi dau seama ca fara "ei"si fara un anumit "el",realitatea doare..stiu ca or sa fie momente cand am sa fiu singura..dar pana atunci de ce sa nu ma bucur de prezenta lor?
Despre mine vorbesc atunci cand vorbesc despre cei din jurul meu..probabil asta e cea mai sincera modalitate de a ma descrie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu